26 Aralık 2008 Cuma

Hasta ruh

İnsanlar saçmalamaya başladılar. Yerel seçimler, çıkarlar, istekler, şehitler derken insanlarımız bir kömüre götlerini verir hale geldiler. Sosyal olarak sınıflama yaparsak ben bu sınıflarıın en dibinde ve malesef ülkemde çoğunluk olan bir sınıf içerisinde bulunuyorum. Buradan yola çıkarak insanların gözlerinin içine bakarak gülen insanların alttan bu insanları parmakladıklarına o kadar çok fazla şahit oldum ki inanamazsınız. sonuçta bugün bir vatandaşa bu konuda bir kaç cümle kurdum. Zavallı vatandaş ne yüzüne gülen bu canavarın ne de göte giren parmağın farkında hatta ne parmağı kolun farkında değil. Tabi ben şimdi vatandaşa suç bulmuyorum .Ama bu arkadaşların saflıklarından acizliklerinden kendilerine rant çıkartan bu yaratıkları kınıyorum. Bu canavarlar bütün ülkeyi bütün makamları bütün görüşleri zapt etmiş ve şimdi birer sülük gibi insanların kanını emmekte.

Hafızalarımız fazla değil.Kısa süreli. O yüzden güncel hakaretleri, güncel aşağılanmaları, günlük parmaklanmaları farkedemiyoruz. Farketsek bile kısa sürede unutuyoruz. İnanılmaz derecede sefil yaşıyoruz.

Bazen midem bulanıyor, bazen de boşver anasını satayım diyorum.Bu mevzu bitmez o yüzden başka bir zamana kadar bu yaratıklar zavallı vatandaşa üstten sırıtıp kömür verilmekte, alttan hoyratça parmaklanmakta. uyan ey vatandaş.

Hiç yorum yok: